Rabatt på fantastiska boken “Ditt magiska jag”

Hej fina du,

Jag har fått äran att ge dig som följare 20% rabatt på den fantastiska boken ”Ditt magiska jag” t o m nu på söndag 28/7🙏🏻🤩 Med en personlig hälsning och signerad av författaren/healern Lee Seger.

Det är en helt fantastisk bok som ALLA borde läsa. Den får dig att se din del i världen och hjälper dig till insikter i livet på ett lugnt och vackert sätt. Fylld av övningar tar den dig igenom stunder av oro, sorg, ilska och andra känslor.

Jag sträckläste boken och den känns på alla sätt sååå självklar. Nu läser jag den igen och gör alla övningar. ”Ditt magiska jag” visar hur otroligt mycket du kan påverka ditt eget liv och leder dig till att bli det magiska jag du är menad att vara. En bok fylld av otroligt mycket kärlek och glädje. 

Ord pris – 270kr.
Ditt pris 216kr ( Använd koden – happyhippie )
Klicka in dig här för att beställa boken senast nu på söndag!

Passa på 😀

Och ha en helt underbar dag.

Sol, glädje och kramar
Lina ❤

4 thoughts on “Rabatt på fantastiska boken “Ditt magiska jag”

  1. leeseger says:

    Lysande!!!! Och vilken ljuvlig bild på din kompis!! Tack!!🌸🌸🌸💗💗💗💗

    Skickat från min iPhone

    > 24 juli 2019 kl. 19:40 skrev THE HAPPY HIPPIE LIFE : > > >

    Liked by 1 person

  2. Anneli Sjögren says:

    Jag har så många böcker på min “ska-läsa-så-fort-jag-orkar-lista” att jag förmodligen kommer att få ta med mig en hel hög på min begravning! Jag har köpt på mig så många intressanta böcker men de står bara där i bokhyllan och ger mig dåligt samvete… 😥

    Liked by 1 person

Leave a comment