Bloggen flyttar och är aktiv igen

Wiho!! Hemsida är gjord och bloggen därmed flyttad till ny portal. Jag är så himla glad. Det blev så himla fint 🙂
Du är sååå otroligt varmt välkommen att hänga med mig dit.

Och ja, Hej finaste du,
Hoppas allt är bra med dig på alla sätt och att ditt liv känns fint och är fyllt av kärlek och tillit.

Jag hoppas du vill följa med mig vidare in i Holistic Linas värld. Jag kommer blogga om tankar om livet – mest personlig avveckling/utveckling, örter (jag är ju utbildad örtterapeut sedan i somras), kärlek, glädje, allvar & trams och massa annat.
Många tankar om livet och hur vi hanterar motgångar och lever så genuina och härliga liv vi bara kan.

Kom till den nya bloggen genom att klicka in dig här. Du kan även följa bloggen genom att skriva in din mail direkt när du kommer in på sidan. Då får du ett mail varje gång ett nytt inlägg finns ute och slipper hålla koll, smart va?

Förutom blogg så finner du min hemsida på samma ställe och där kan du även ladda ner en gratis pdf om att “Torka, plocka & förvara örter”. Jag kan berätta att det är otroligt mycket mer att tänka på än man tror. Välkommen in i örternas värld!

Jag önskar dig en magisk kväll och önskar dig även välkommen in för att läsa de 4-5 inlägg som redan ligger upp på bloggen. De handlar om att nuet är det enda vi verkligen har, att välja kärlek över rädsla, att sluta döma/värdera allt och mycket mer.

Kramar, kärlek & massa glädje,
Lina

Leave a comment